Ja, Irena i ja

Dzisiaj dla odmiany będzie o komedii. Ale komedii jak na tego bloga przystało – bardzo nie szablonowej. Ja, Irena i ja.  Co mogę powiedzieć o tym filmie? Przede wszystkim jest to duża dawka sprośnego humoru i absurdu,  ale też super zabawy. Jeśli mowa o fabule to film jest prosty i nie znajdziemy tam wyszukanych historii. Jednak to nie o to chodzi. Ten film jest po to żeby rozśmieszyć do bólu.  Autorzy zrobili komedie która spełnia swoje zadanie. Akcja jest pełna absurdów, takich jak moment kiedy jeden policjant drugiemu wyciąga gęś z tyłka… cóż w komedii jest bardzo dużo atrakcji o których nie powiem żeby zachować Wam dobrą zabawę.

movie-1670

O filmie w skrócie mówiąc  –  to historia spokojnego bardzo opanowanego policjanta którego gra Jim Carey. Na tym wszystko co normalne w filmie się kończy, potem przychodzą takie rzeczy jak: zdrada, karzeł, dzieci, oszustwa, szaleństwo, rozdwojenie osobowości. Film trochę przypomina Doktor Jekyll and Mr Hyde i stąd też w tytule Ja Irena i ja jest dwóch ja. Ale skąd jest dwóch?  Tego już dowiecie się w filmie. Polecam ten film ponieważ aktorstwo jest na naprawdę wysokim poziomie i jest to jeden z lepszych filmów Jima careya w którym popisał się bardzo dobrą grą aktorską. Fani tego aktora na pewno wiedzą na co go stać i nie będą zawiedzeni.

Jednak uprzedzam że nie jest to film dla wielbicieli subtelnego i normalnego humoru! Jest to komedia dla prawdziwych świrów.  Jeżeli tak o sobie myślisz to gorąco zachęcam cię żeby obejrzeć film.

Skomentuj

